Facebook jest dla Ciebie gotowy, więc dlaczego jeszcze nie zacząłeś? Szukasz tam odpowiedzi na swoje pytania marketingowe? Szukasz porady, która okazała się skuteczna? Ten artykuł pomoże Ci to wszystko i wiele więcej.Marketing na Facebooku działa najlepiej w określonym celu.
Ustal cel swojej strony na Facebooku i opracuj strategię zbudowaną wokół tego celu oraz zaprojektuj cele, które są zgodne z tym celem. Dostosowanie taktyk marketingowych na Facebooku do jednego zdefiniowanego celu sprawia, że sukces jest łatwiejszy do osiągnięcia i łatwiejszy do zmierzenia.Jeśli korzystasz z Facebooka do promowania swojej firmy, upewnij się, że wypełniłeś całkowicie sekcję „informacje”. To świetny sposób, by komunikować, czym zajmuje się Twoja firma. Jest to również doskonałe miejsce na umieszczenie informacji kontaktowych, lokalizacji, numerów telefonów i innych przydatnych informacji o Twojej firmie.Oferty na Facebooku to świetny sposób na promowanie gratisów i konkursów, które oferujesz w swojej witrynie. Gdy oferta będzie gotowa, zmień ją na swojej ścianie, aby wyświetlała się jako Promowany post. Jeśli oferta jest bardzo dobra, możesz ją również promować wśród tych, którzy nie są fanami.Rozważ inwestycję w reklamy na Facebooku. Możesz uiścić opłatę, aby określona liczba docelowych użytkowników Facebooka zobaczyła Twoją reklamę. To doskonały sposób na zdobycie większej liczby subskrybentów Twojej strony. Lepsze wyniki uzyskasz, jeśli zaoferujesz zniżkę nowym subskrybentom lub zorganizujesz prezent.Upewnij się, że Twoja strona na Facebooku wygląda świetnie. Wygląd jest ważny w marketingu. Jeśli Twoja strona wygląda okropnie, ludzie rzadziej będą chcieli ją odwiedzać. Upewnij się, że wygląda ładnie, ale jest łatwy do przeglądania i nawigacji. Wybierz zdjęcie profilowe, które wygląda odpowiednio i obejmuje wystarczającą ilość Twojej strony.Udostępniaj zdjęcia na Facebooku. Pamiętaj, że Twoi subskrybenci sprawdzają Facebooka, aby zobaczyć aktualizacje udostępnione przez ich znajomych. Jeśli Twoi subskrybenci mają wielu znajomych na Facebooku, Twoje aktualizacje mogą nie być łatwe do zauważenia. Przyciągnięcie ich uwagi będzie o wiele łatwiejsze, jeśli udostępnisz zdjęcia, a nie aktualizacje tekstowe.Organizuj konkursy na Facebooku. Organizowanie konkursów i rozdawanie zabawnych nagród to świetny sposób, aby ludzie polubili Twoją stronę na Facebooku.
Ludzie uwielbiają darmowe nagrody i mogą pomóc Ci zdobyć więcej obserwujących.
Ustaw datę zakończenia konkursu i zezwól na wstęp tylko osobom, które lubią Twoją stronę.Promuj swoją stronę na Facebooku w każdym miejscu. Udostępnij link do swojego profilu w mediach społecznościowych na swojej stronie internetowej, na swojej stronie osobistej, na swoim blogu, na stronach znajomych i gdziekolwiek indziej, o czym możesz pomyśleć. Im bardziej eksponowana jest Twoja strona, tym lepiej jest dla Twojej firmy.Promuj krzyżowo swoją stronę na Facebooku wśród innych serwisów społecznościowych, w których jesteś aktywny. Media społecznościowe to znacznie więcej niż tylko Facebook, więc upewnij się, że osoby w innych sieciach są świadome Twojej obecności w innych sieciach społecznościowych. Mogą nie zdawać sobie sprawy, że toczy się wielka rozmowa, w którą mogą się bardziej zaangażować!Użyj Facebooka, aby pokazać swoją wiedzę w swojej dziedzinie. Facebook pozwala Ci udowodnić, że jesteś liderem w swojej niszy. Szukaj okazji do komentowania i odpowiadania na pytania w swojej niszy. W ten sposób poznasz Twoją markę wielu nowym osobom, co oznacza więcej potencjalnych fanów!Skorzystaj z narzędzia do planowania postów na Facebooku. Regularne publikowanie postów, a nie grupowanie ich razem, a następnie opuszczanie strony, aby usiąść, przyciągnie więcej odwiedzających. Jeśli nie wierzysz, że będziesz mieć w przyszłości czas na publikowanie postów tygodniowych lub dziennych, utwórz kilka postów neutralnych czasowo i zaplanuj ich publikację w późniejszym terminie.Używając Facebooka do swoich potrzeb marketingowych, zawsze utrzymuj najwyższy standard uczciwości. Stosuj uczciwą taktykę wobec swoich klientów i unikaj składania obietnic, których po prostu nie możesz spełnić. Pomimo tego, że nie jesteś twarzą w twarz z klientami, w końcu będziesz musiał im odpowiadać i to na bardzo publicznej platformie!W świecie marketingu nie ma gwarancji. Możesz polegać na poradach ekspertów, które znajdują się w tym artykule. Skorzystaj ze wskazówek, które przeczytałeś tutaj, a także z własnego doświadczenia, aby dowiedzieć się, co działa, a co nie. Twoja firma dobrze sobie poradzi, jeśli będziesz robić te rzeczy.