Facebook służy nie tylko do spotkań towarzyskich z przyjaciółmi i rodziną.
Istnieje wiele różnych możliwości rozwoju Twojej firmy, jeśli chodzi o tę popularną witrynę społecznościową. Poniższe informacje mogą pomóc w wykorzystaniu Facebooka do promowania tego, co masz do zaoferowania i powiększania bazy klientów.Zanim zaczniesz używać Facebooka do marketingu, zastanów się, czy naprawdę masz czas, aby to zrobić. Potrzebujesz kogoś, kto będzie publikował co najmniej raz dziennie, a następnie musisz uwzględnić inne funkcje, takie jak karta Promocje lub ankiety. Jedynym sposobem na zarobienie na takiej kampanii jest stale aktualizowana treść, ale czy masz czas?Połącz swoją stronę na Facebooku z innymi, którzy chcą pomóc w rozpowszechnianiu informacji dla Ciebie. Jeśli chcesz uzyskać idealne wyniki z korzystania z Facebooka, kluczem jest posiadanie szalonej liczby osób, które lubią Twoją stronę. Jeśli masz kogoś po swojej stronie, łatwo to osiągnąć.Możesz budować wartość swojej kampanii na Facebooku, korzystając z tej platformy do udostępniania ekskluzywnych treści. Podaj konkretne przykłady rodzaju ekskluzywnych treści, do których mają dostęp Twoi subskrybenci. Możesz na przykład użyć Facebooka, aby udostępnić kody kuponów lub powiadomić subskrybentów o nowych produktach, których jeszcze nie wydałeś.Jeśli pracujesz nad budowaniem grona fanów, rozważ użycie reklam „Lubię to”. Są to reklamy zawierające wezwanie do działania, aby polubić Twoją stronę bezpośrednio z samej reklamy. Te reklamy wydają się być tak samo skuteczne w kanale aktualności, jak w prawej kolumnie, więc baw się z miejscem docelowym.Tworzenie treści na Facebooka może być żmudne i frustrujące. Jeśli masz stronę biznesową na Facebooku, musisz codziennie publikować nowe treści, aby zaangażować odbiorców. Czy stać Cię na takie zaangażowanie czasowe? Jeśli nie, użyj reklam kierowanych, aby dotrzeć ze swoim przekazem do grupy docelowej.Udostępniaj inne treści z innych platform na swojej stronie na Facebooku. Czy Twoja firma ma stronę internetową? Bloga? Kanał YouTube? Za każdym razem, gdy przesyłasz nowe treści związane z Twoją firmą, upewnij się, że pojawiają się one również na Twojej stronie na Facebooku.
Ludzie znacznie częściej odwiedzają Facebooka w dniu, w którym przesyłasz nowy film, niż odwiedzają kanał YouTube Twojej firmy.Wykorzystaj swoją stronę biznesową na Facebooku jako platformę treści.
Możesz używać swojej strony jako platformy wydawniczej, która może kierować odbiorców i zwiększać zasięg Twoich treści. Jeśli masz bloga, na którym piszesz, zaktualizuj swoją stronę na Facebooku, aby poinformować o tym wszystkich i umożliwić im dostęp. W końcu nie możesz codziennie odwiedzać swojego bloga. Im więcej piszesz i publikujesz w różnych lokalizacjach, tym dalej cenne treści mogą dotrzeć do odbiorców.Spersonalizuj swoją markę. Jeśli napiszesz kilka postów, które ich nie interesują, ludzie będą kojarzyć to z Twoją marką. Chociaż chcesz przekazać osobowość swojej marki, musisz zachować profesjonalizm.Niech słuchanie będzie najważniejsze. Ta lekcja życia jest bardzo ważna również na Facebooku. Ludzie nie chcą, by o nich mówiono. Chcą z nimi rozmawiać. Oznacza to słuchanie ich i odpowiadanie na podstawie rozmowy. Im lepszym słuchaczem jesteś na Facebooku, tym więcej fanów zdobędziesz.Facebook służy nie tylko do spotkań towarzyskich z bliskimi. Możesz także skorzystać z Facebooka, aby dotrzeć i pomóc rozwinąć swój biznes. Ponieważ na tej stronie jest tak wielu użytkowników, dlaczego nie wykorzystać tego na swoją korzyść. Skorzystaj z porad udostępnionych w tym artykule i obserwuj, jak Twoja firma się rozwija.