Niezbędne jest jasne zrozumienie, jak poprawnie prowadzić e-mail marketing.

Ominięcie filtrów antyspamowych i upewnienie się, że subskrybent czyta Twój e-mail, jest tym, co musisz zrobić; jakie specjalne sztuczki możesz dodać do swojego zestawu narzędzi, aby mieć pewność, że Twój plan zadziała? Kontynuuj czytanie, aby uzyskać naprawdę świetne wskazówki dotyczące e-mail marketingu!Poproś klientów o opinie na temat swoich e-maili. Ponieważ Twoi klienci są najważniejszą częścią Twojej kampanii, ważne jest, aby wiedzieć, czy są zadowoleni z otrzymywanych od Ciebie e-maili. Możesz poprosić ich o wypełnienie krótkiej ankiety z kilkoma pytaniami na temat tego, co im się podoba, a czego nie.Aby w pełni wykorzystać swój marketing e-mailowy, zainwestuj w program, który personalizuje Twoje e-maile za pomocą imienia i nazwiska każdego klienta zamiast ogólnego powitania. Zapewnienie, że każdy e-mail zaczyna się od imienia odbiorcy jest kluczem do zachęcenia klientów do postrzegania biuletynów jako cennych informacji, a nie tylko większej ilości spamu sprzedażowego.Wykorzystaj najmniejszą ilość grafik w wiadomości e-mail, jak to tylko możliwe, nie sprawiając, że będzie wyglądać nijako. Niektóre programy pocztowe będą blokować wiadomości e-mail wypełnione grafiką, więc niektórzy członkowie Twoich odbiorców mogą nawet nie mieć dostępu do Twoich informacji. Ponadto kilka programów pocztowych ma tendencję do wysyłania e-maili zawierających grafikę do folderu ze spamem odbiorcy.Aby wykorzystać e-mail marketing do budowania zaufania do swojej firmy i produktów, unikaj przekształcania e-maili w sztuczki. Nie niszcz profesjonalizmu swojego wizerunku, stosując irytujące taktyki, takie jak pisanie wielkimi literami lub umieszczanie symboli, takich jak znaki dolara. Co najważniejsze, nigdy nie rozmawiaj z klientami z góry ani nie składaj rażąco przesadnych obietnic dotyczących swoich produktów.Jeśli używasz obrazów w biuletynach e-mail, umieść tekst po prawej stronie obrazów. Badania pokazują, że klienci znacznie częściej klikają link lub przycisk umieszczony po lewej stronie obrazu niż ten, który jest umieszczony w dowolnym innym miejscu na stronie.Pamiętaj, że z każdym mijającym dniem subskrybenci czytający Twoje e-maile częściej robią to za pomocą smartfona lub innego urządzenia mobilnego. Marketing przez e-mail: co musisz wiedzieć

Takie urządzenia mają zaledwie ułamek rozdzielczości standardowego monitora komputerowego, więc Twoje wiadomości będą wyglądać zupełnie inaczej.

Upewnij się, że rozumiesz, jak wyglądają te ekrany i jak wyświetlają Twój e-mail.Aby poprawić współczynniki czytania wiadomości e-mail, zaoferuj subskrybentom opcję wyświetlania biuletynów w postaci zwykłego tekstu lub HTML. Zbyt wiele firm wysyła e-maile tylko w jednym formacie, zniechęcając mniej doświadczonych technicznie czytelników lub na przemian rozczarowując czytelników, którzy oczekują bardziej dynamicznej prezentacji. Oferowanie każdego biuletynu w obu formatach sprawia, że ​​jest on bardziej dostępny.Diamenty mogą być na zawsze, ale pozwolenie nie. Nawet po uzyskaniu pozwolenia subskrybenta odnów je jakoś po około dziewięciu miesiącach, ponieważ jest to typowa data wygaśnięcia udzielonych uprawnień. Nie tylko potencjalni klienci poczują się szanowani przez twoje grzeczne zachowanie, ale szybko zidentyfikujesz, kto naprawdę jest zainteresowany twoim materiałem.Upewnij się, że każdy wysyłany e-mail zawiera silne wezwanie do działania. Twoi czytelnicy muszą zrozumieć, co muszą zrobić, po prostu mówiąc im w e-mailach. Jeśli linki są dołączone, uczyń je dobrze widocznymi z instrukcjami, co dalej. Aby uzyskać najlepszy efekt, użyj wezwania do działania na początku i na końcu wiadomości.Postępując zgodnie ze wskazówkami znajdującymi się tutaj, możesz stworzyć kampanię godną czytelnika. Użyj ich w jednym ze swoich bieżących projektów lub wbuduj je w nową kampanię marketingową. Zdziwisz się, jak szybko Twoje wysiłki odniosą sukces.