Niezależnie od tego, ile można usłyszeć o wiadomościach spamowych zapychających Internet i nigeryjskich oszustwach drenujących konta bankowe ludzi, prawda jest taka, że e-mail marketing jest sprawdzonym narzędziem do zarabiania pieniędzy.
Jest to być może nawet najbardziej przystępne cenowo medium marketingowe pod względem kosztów w porównaniu do osób, do których dociera. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, jak wykorzystać to narzędzie.Jeśli kupisz listę e-maili do wysłania, sprawdź i upewnij się, że jest aktualna. Czasami listy żaglowe mogą odpowiadać docelowej grupie demograficznej, ale są żałośnie nieaktualne. Liczba nieistniejących już adresów może sięgać 25% całej listy.Chociaż powinno to być oczywiste, wystarczająco ważne jest, aby powtarzać w kółko: Nigdy nie wysyłaj niechcianych wiadomości e-mail. Powinieneś mieć wyraźne pozwolenie od wszystkich, do których wysyłasz e-maile marketingowe. Chodzi o coś więcej niż tylko o to, by ich nie denerwować; odbiorca, który uważa, że Twój e-mail jest spamem, może sprawić Ci kłopoty z usługodawcą.E-mail to świetne narzędzie marketingowe, ale nie jest to arena, na której docenia się twardą sprzedaż. Nigdy nie zmuszaj subskrybentów do kupowania. Umieść oferty sprzedaży na końcu swoich e-maili, zwłaszcza jeśli Twoi czytelnicy zarejestrowali się z oczekiwaniami dotyczącymi treści informacyjnych. Potraktuj e-mail jako narzędzie do rozwijania zainteresowania, a nie natychmiastową sprzedaż.Twoja kolorystyka powinna być spójna i odzwierciedlać Twoją markę.
Jeśli twoje kolory są na całej planszy, będziesz wyglądać na amatora, a twoje wysiłki mogą nie przynieść pożądanych rezultatów.
Możesz zajrzeć na strony takie jak COLOURlovers, jeśli potrzebujesz dobrych pomysłów, które pomogą Ci zacząć.Aby lepiej ukierunkować swoją kampanię e-mail marketingową, możesz pozwolić ludziom wybrać określone kategorie e-maili, które chcą otrzymywać. Zapewni to, że wysyłane przez Ciebie e-maile będą zawierały informacje, które ich interesują. Zmniejszy to również szansę na rezygnację z subskrypcji z powodu otrzymywania zbyt wielu wiadomości e-mail, którymi nie są zainteresowani.Jeśli kontaktujesz się z klientami za pośrednictwem poczty e-mail, spróbuj wysłać komunikat prasowy dotyczący Twojej firmy. Dołącz do wiadomości oświadczenie, które zachęca klientów do zarejestrowania się pod poniższym linkiem. Końcowy PS może im powiedzieć, aby przejrzeli wszystkie przykłady pod linkiem podanym w e-mailu.Napisz treść swojej kampanii e-mail marketingowej dla ludzi, a nie oprogramowania. Jeśli tekst jest autentycznie przeznaczony do czytania przez ludzi, nie musisz się martwić, że filtry antyspamowe ożywią Twoje wiadomości. Nie używaj swojego słownictwa uroczego ani nadmiernie kreatywnego, próbując uniknąć filtrowania spamu.Upewnij się, że Twoja kampania e-mailowa pasuje do Twojej marki. Używaj tych samych logo, czcionek, kolorów, a także podobnego stylu wiadomości do tego, co Twoi czytelnicy mogą znaleźć w Twojej witrynie. Pomaga to odbiorcom Twojej wiadomości e-mail czuć się komfortowo z treścią i zwiększa prawdopodobieństwo jej otwarcia.Saldo podczas wysyłania e-maili. Zbyt częste ich wysyłanie może zostać uznane za spam i spowodować utratę czytelników. Niewystarczająco częste wysyłanie wiadomości e-mail może sprawić, że odbiorcy poczują się, jakby zmarnowali czas na rejestrowanie się, aby otrzymywać wiadomości, których nie otrzymują wystarczająco dużo. Zapamiętaj swoje cele i odbiorców, aby wybrać szczęśliwe medium dla częstotliwości kampanii.Jeśli zdecydowałeś się przeczytać ten artykuł, to dlatego, że myślałeś o zarabianiu pieniędzy poprzez e-mail marketing. Teraz, po przeczytaniu tego artykułu, znasz kilka punktów dotyczących podejścia do tego problemu. Zastosuj spostrzeżenia i porady podane w poprzednich akapitach, a odniesiesz sukces w e-mail marketingu.