Cóż, zdecydowałeś się wejść w marketing mobilny.

Całkiem ekscytujące, co? Cóż, z wyjątkiem tego, że jest tak wiele informacji, że nie masz pojęcia, od czego zacząć! Nie martw się jednak, oto kilka wskazówek dotyczących marketingu mobilnego. Poniżej wymieniono kilka wskazówek, które pomogą Ci zacząć i zorganizować, dzięki czemu możesz stać się odnoszącym sukcesy marketerem.Podczas opracowywania mobilnej kampanii marketingowej ważne jest, aby upewnić się, że kampania działa na wszystkich dostępnych platformach. Jeśli Twoja reklama nie będzie działać, możesz stracić możliwość dotarcia do ważnego segmentu rynku! Przetestuj swoją mobilną kampanię reklamową na wszystkich popularnych urządzeniach.Traktuj swoich klientów jak ludzi. Zamiast ciągle bombardować ich informacjami o sprzedaży, rozważ wysyłanie im od czasu do czasu informacji istotnych dla ich codziennego życia. Jeśli znajdziesz interesujący blog na przykład o oszczędzaniu pieniędzy, wyślij mu link. Dzięki temu wiedzą, że nie tylko uważasz je za źródło dochodu dla siebie.Jednym z najlepszych sposobów na odniesienie sukcesu w marketingu mobilnym jest po prostu bycie odnoszącym sukcesy pracownikiem sieci społecznościowych. Zachęcanie ludzi do obserwowania linków do Twojego bloga lub witryny społecznościowej do witryny docelowej jest znacznie skuteczniejsze niż wysyłanie reklam i wiadomości e-mail do różnych osób, które nie są jeszcze Twoimi klientami.Słuchaj swoich klientów w mobilnej kampanii marketingowej, aby zawsze lepiej im służyć. Jeśli założysz, że wiesz, czego chcą Twoi klienci, zrobisz z siebie poważną sprawę. Marketing mobilny: porady i wskazówki dla początkujących

Zamiast zakładać, wysłuchaj ich potrzeb, a następnie pracuj ze świadomego punktu widzenia.Kiedy promujesz konkretne wydarzenie, wyślij mobilną wiadomość marketingową na kilka godzin lub dzień przed wydarzeniem.

Klienci, którzy są naprawdę zainteresowani wydarzeniem, mogą łatwo zapomnieć o wiadomości, jeśli wyślesz ją na kilka dni przed wydarzeniem. Nie chcesz, aby Twoi klienci niczego nie przegapili.Zaopatrzenie się w kamerę internetową i skonfigurowanie konta Skype, aby rozmawiać z klientami twarzą w twarz, to świetny sposób na prowadzenie marketingu mobilnego, jeśli pasuje to do Twojej firmy. Nie każda osoba na świecie chce być tak przystojna w biznesie, ale jeśli masz współpracowników pracujących dla Ciebie lub naprawdę lojalnych klientów, jest to dobry ruch, aby pozostać z nimi w osobistym kontakcie.Jako marketer mobilny masz do dyspozycji wiele narzędzi, więc upewnij się, że zawsze chcesz z nich korzystać. Dzisiejsze nowoczesne urządzenia mobilne nie tylko mogą dzwonić i wysyłać SMS-y, ale także odtwarzać i nagrywać filmy. Oznacza to, że istnieje wiele sposobów interakcji z klientami.Utrzymuj swój materiał w czystości, aby utrzymać swoją markę w czystości. Wysyłanie surowych, niefiltrowanych materiałów, nawet jeśli uważasz, że są warte uwagi, może zaszkodzić Twoim działaniom w zakresie marketingu mobilnego. Rzeczy nie muszą być dziwaczne, aby przyciągnąć uwagę. Po prostu muszą być godni czyjegoś czasu.Wysyłając e-mail do klientów, chcesz zapytać ich o numer telefonu komórkowego. Powiedz im, że jeśli podadzą te informacje, będziesz mógł im wysłać SMS-a o zniżkach, nowościach o produkcie i wszelkich innych ważnych ogłoszeniach, że Twoja firma się dzieje. Jeśli wyrażą na to zgodę, podadzą ci swój numer.Czy nie czujesz się lepiej po przeczytaniu wszystkich tych wskazówek? To było dużo informacji do przeczytania, ale przynajmniej teraz wiesz, co robić i od czego zacząć plan marketingu mobilnego. Poza tym zawsze możesz odwołać się do powyższej listy wskazówek, jeśli kiedykolwiek zapomnisz którejkolwiek z nich.